Translate

Thursday, November 11, 2010

Skyline

Yesterday I went to the screening in Wangsa Walk which is somewhere I never heard before. and I'm kinda regret to go there all the way from my house just for this movie. Synopsis Strange lights descend on the city of Los Angeles, drawing people outside like moths to a flame where an extraterrestrial force threatens to swallow the entire human population off the face of the Earth. watch the trailer here Eric Balfour He is the only reason I sit inside the cinema from beginning till the end. without him, I think I am gonna leave the cinema 20 min after the movie started. No matter his face is like this or the normal one, I think he is really handsome. I think this movie is not a good one. worst movie I ever watch. No offense to anyone, that's just my point of view. The jumping scene, unorganized storyline, boring plot, all that made me wanted to leave the cinema anytime. or maybe it is just me who don't know how to enjoy this kind of movie. highly not recommended to watch it. recommended for people who are too rich and wanted to donate some money to the cinema or people with too much free time. but this movie is just about an hour. Not gonna say more about it. rate: 0.5 out of 5 star

7 comments:

  1. wow... seems like vy bad o... hmmm... i hv to think twice...

    ReplyDelete
  2. some ppl enjoyed this show tho... haha!

    ReplyDelete
  3. bean: yes. it is not recommended to watch
    henry: lol really? it means this movie is not that sucky yet la

    ReplyDelete
  4. Nice or not nice? I feel like watching, but dunno why I dun see it on teatre...dun tell me Im outdated and no more d huh...ish

    ReplyDelete
  5. i dun like it. it is just released today:)

    ReplyDelete
  6. i just tot of watching it, thanks for your short review! hehe

    ReplyDelete